Etkileyici mesajlar 2

Aralık 2, 2008

Hani ufak ßir ßebekken, Sadece acıkınca aqLarmı$ım.. ßa$ka zamanLarda qüLermi$im..!! Artık sadece acıkınca aqLamıyorum anne…!

Yalnızlık psikolojikmiş… Öpünce geçermiş, Yalnızlığımı gidermeye ne dersin?

qüné$ ßizédé DoqaR mı sévqiLim..ßizdé qün Yüzüné CıkaR Mıyız ? Yoksa Dißé vuRuP ßizDé ….TiTanic qißi ßaTaCak Mıyız ?!

Dokuz kere seV onunCu olaym qeRçkten sev soNuncu oLaymm [L]

Kimse unutulmayacak kdr sonsuz,Sonsuza dek sevilecek kdr dğerLi dğL

aşkı s*ktiR ettim duyguLaR köReLdi ßende sewgy ztn yhoqtu sayqı hakedene…


HakLıyDın Hep Sen AcıLar BeDava MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya

Nefes bile almadan seviyorum seni !! İçimde dolaşan alkol gibi !! Sana gitgide sarhoş oluyorum !!

TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!

вiiяii ѕαnα „giiт“ dediiğiinde „кαLмαк iiѕтiiуσяυм“ diiyeвiiLмeкмiiş ѕeνмeк

uzaqtan qorubde adam sandım.. qusura baqma!! bn miyop*m hayatım !

Yönetmen benim istediğime rol veririm istediğime yol!

Kaybedilen Her Bi Öz!Sarfedilen Her bi Söz!Ağlamaklı Her bi Göz!Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..

öLdrecktm sni.. İncitecektim.. Unutacaktım.. Ama Lanet oLsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sewmeLere doyamadım …

İstanbuL güzeLse sebebi SENSİN!

Laf sOkma gißi şuurSuzca çaßaLara gimeyiniz..!!kApak üstüNe kapAk veRir tefaLe nuMune die yoLLArmMmm!!!

Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum

$aaT G£c£nİn 3 ü AdıN DİlİmD£ HaYaLiN GöZüMd£ ߣn $£nİ ÇoK ÖzL£dİm HaDi G£l $aßaH İLk GüNaYdIN $£N D£ ….

AşK dEdİğĞİn ŞaRkI bİtİNcEYe KaDaRmIş SeVgİlİ dEdİğİin DaHa GüZeLiNnİ buLunCa SaTaNmıŞşŞ!

a.q Nun maRiosu çocuKluğum seNin maniTanı kuRTarmaqLa qeçTi umaRm mutLusunduR maniTanla Tıp

isTer mavi qözLüsünü isTer yeşiL qözLüsüNü seç eRkek miLLeti değiL mi vuR tekmeNi qeç xD

Msn Nickleri | Yorum (28) Yorum yaz …! Kalıcı Bağlantı

<!–
google_ad_client = “pub-5751064307284498″;
/* 468×15, oluşturulma 24.12.2007 */
google_ad_slot = “9963675764″;
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 15;
//–>

window.google_render_ad();

Bayramınız, Bayram Olsun!

30/9/2008

Kahkahalar, yeni heyecanlar, bebekler, düğünler, eğlenceler ve tatlı sürprizler olsun…
Tatlılar olsun; kazandibi, tarçınlı kurabiyeler, elmalı kekler, şekerli kahveler…
Görüşmek için telefonlaşmalar olsun…
Buluşmalar olsun, kavuşmalar olsun…
Kayıplar, depremler, afetler olmasın. Kırgınlıklar, anlaşmazlıklar, ayrılıklar, yalanlar olmasın…
“Biz” olsun; “Ben” olmasın…Mutluluk parayla, eğlence zoraki olmasın veee bir kere söylensin, yeter olsun…
En önemlisi sevgi olsun…
Aşkolsun…

Bayramınız kutlu olsun…

Etkileyici Mesajlar , Msn Nickleri

Aralık 2, 2008

Ay Güneşi seviyormus . -Banane- Toprak suyu seviyormus. -Sanane- Leyla mecnunu seviyormus. -Bizene- Ben seni seviyorum. -Kimene?-

Ba$ka koLLarda sabah demLenmeLerin rahat mı ? Bir anLıkda oLsa geLmiyor mu akLına güLü$Lerim ?

“Seni Unutmak“ sadece lafta, sadece dilde var…

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı …DikkT! RomeQ Aranıyooo

sen qeÇtin yine ben sınıfta kaldım;ßir tüRLü yanına uLa$amadım.Sevda sınavınDa teşeqqüR aLdım;İhanet dersine çaLışamadım

Herkes Aynıyqen ßn FarqLıyDm…$imDi Herqes Farq Peshinde Bn yiné aynıyım…

Ayrılığın hakkını ver…Anlamsız kıl tüm yaşanmışlığı.Kalmayı beceremedin.Bari gitmeyi öğren…

ßir$éyLér ßana iLk a$kımı hatırLatsada son a$kım séndın asLa anLamasanda

SéNDéN FaRKLı TéNLéR…Né KadarDa SéN’ Lér?

YüreğimiN KanayaN Bir TaraFı Hep Seni Aradı ßeLki Çaresizdi BeLkidé Umutsuz Ama SevdaLıydı Bu SıradaN Bir Sevgi déğiLDi ÇıkarSız Ve YüReKLiYDi !

İster Cikx Ol İster Fikx Ne Yaparsan Yap Her Halinle İnsan Oğlusun Yaradanın KulusunGöz kırp

Ben Mecnunsam Sen Leylamsın Ben Sarhoşsam Sen Şarabımsın Ben Kaybolmuşsam Sen Pusulamsın Ben Aşıksam Sende Benim AŞKIMSIN


Şımarık Kızda weFa Aramak zehirde Şifa Aramaya Benzer

Yatakta ve Batakta Eşi iyi Olmayan Eline Mahkumdur. ;)

Tavan yaPan GötLeriniz Zamanı GeLince Fena ineCeK ..

ßenim HiJ ßi Zaman kayßm oLmaz isTeyen yanımDa isTeyen yoLundadıR ..!

Elektriği ediSon buLdu ama fatuRayı biZ ödüy0ruz..Ağzı kulaklarında

Seniin Caniin : Benim Senii Ne kAdAr sEvdigimii AnLadiGindA yaNaCak..!

yoLuma cok aŞk ÇıKar Bnm DahA. Bn akLıma KoydukTan SnRa..! SéN k€ndi DérDnéé Yan. aCaba buLurMsn 1 Bn Daha !

buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası “Türkiye” Yok öyLe!

VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..! =)

Ey salak qençLik. ßu kutsaL vatan msn’den-eMaiL’den atıLan mesajLarLa kurtuLmaz. ÖküzLüqün Lüzumu yok … ^^ xD

HayaT HoŞTur, AşkLar ßoşTur… SewmE ßoşVeR, PeŞinDe KoşTuR

HaKKımda Dedikodu YapıP ßoş KoNuŞanLar Déwam EdiN RékLamın iyisi köTüsü oLmaz

Seni aŞmam geRek Sendenn geÇmem geRek neRde Bende Seni SiLecek yüRek ?

trip yabıjaana qurur yabıb s*qdir oLub qidsen ? :p

Kızlar

Aralık 2, 2008

Kapagında Kapağı ;)

Üzerine Alınmak isteyen alınır.  Göz kırp Akıllı Olun..

KIÇINI BAŞINI AÇIP ONUN BUNUN ALTINA GİRİP ADI ÇIKINCA NAMUS BEKÇİLİĞİ YAPANLAR!

1.50 BOYLARINA, YUMURTA KADAR GÖĞÜSLERİNE BAKMADAN SOKAKTA PARİS HİLTON EDASIYLA YÜRÜYEN VE KENDİSİNE LAF ATANLARA UTANMADAN GÜLÜCÜKLER SAÇAN ZAWALLILAR!

O FİZİKLE DÜŞÜK BEL KOT GİYİP UTANMADAN BİDE G-STRİNG SHOW YAPANLAR! AİLESİNİN SON PARASIYLA GÖZÜNE GUCCİ GÖZLÜK GÖTÜNE DİESEL KOT GEÇİRİP KENDİNİ BİR BOK SANAN FAKAT KİŞİLİĞİNİN BEŞ PARA ETMEZ OLDUĞUNU BİLEN DAHA BÜYÜMEMİŞ BEBELER!

KENDİ SEVİYESİNE BAKMAYIP BAŞKALARININ SEVİYESİYLE İLGİLİ YORUM YAPAN, KÜLTÜRDE KENDİSİNİ 10 İLE ÇARPIP 100 EŞİT PARÇAYA BÖLECEĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN, PARA KAZANMAK İÇİN BAŞKASININ ELİNE MUHTAÇ OLAN PATAVATSIZ DANGALAKLAR!

KARAKTERİYLE DEĞİL DIŞ GÖRÜNÜŞÜYLE DİKKAT ÇEKMEYE ÇALIŞAN ASLINDA AÇLIKTAN AĞZI KOKAN ZAVALLI GÖSTERİŞ MERAKLISI ÖZENTİLER!
AYNI ANDA BİRKAÇ ERKEĞİ İDARE EDEBİLEN, BUNU MARİFET SANAN BUNDAN UTANÇ DEĞİL GURUR DUYAN KAŞARLAR! İLK SENİNLE BU KADAR İLERİ GİDİYORUM AŞKIM DEYİP ASLINDA FOLLOFOŞ OLMUŞ FOLLUKLAR!

SEVGİLİSİ OLDUĞU HALDE İNTERNETTE VEYA HER YERDE UMUTLA DAHA İYİSİNİ BULUR MUYUM ACABA? DİYE DÜŞÜNEREK ERKEK ARAYAN ERKEK DELİSİ DOYUMSUZLAR!

İYİ BİR ARABAYA HER TÜRLÜ MUAMELE ÇEKENLER!

PARAYA TAPAN REZİLLER!

NAMUSUNU VEREREK HERKESİ, HERŞEYİ ELDE EDEBİLECEĞİNİ SANAN, BUNUN FARKINDA OLAN AMA YAPACAK BİŞEYLERİNİN OLMADIĞINI BİLEN KARAKTERSİZLER!

DÜN ADAM MUAMELESİ YAPMAYIP BUGÜN ALTINDA BMW Sİ OLANA AĞZININ SALYASI AKAN SÜRTÜKLER!

YANINDA MELEK AMA SEN YOKKEN KAHPE OLANLAR!

BÜTÜN BU HALTLARI YEDİKTEN SONRA ORTALIĞI KARIŞTIRIP, HALA BEN BİŞEY YAPMADIM DEYİP BAŞARIYLA SALAĞA YATMA ZİHNİYETİNE SAHİP PİSLİKLER!

cebinde milyarlık telefonu olupta 3 ayda 100 kontoru zor yükleyen asalaklar.

santranç oynamasını bilmeyipde şaha vezir diyen krolar…

BEDENİNİN BAKİRE OLMASI ÖNEMLİ DEĞİL YETERKİ RUHUN OROSPU OLMASIN!
İŞİM OLMAZ SİZİN GİBİLERLE!

By_Expres

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.